Da li vam se desilo da ponesete poslovni razgovor kući i da on često ostane u mislima to popodne, noć, provuče se sutradan…Možda i još neki dan ostane eho razgovora u vašim mislima. Da li ste rekli nešto zbog čega ste se pokajali i da li ste se pokajali zbog nečega što niste rekli?
Da li imate utisak da ste narušili poslovni odnos? Da li ste izašli sa razgovora o svom karijernom putu ili razgovora o novom poslu a da niste zadovoljni kako je razgovor prošao? Osećate da je malo falilo da budete zadovoljni, a niste zadovoljni.
Kome je namenjen trening
IT zajednici: developerima, konsultantima, HR osoblju u IT-u, scrum masterima, product ownerima, delivery managerima, bussines analystima, testerima.
Bez obrzira na nivo senioriteta.
Na treningu se bavimo
- postavite svoje jasne kratkoročne i dugoročne poslovne ciljeve
- da pratite sebe u ostvarivanju ciljeva
- da vidite da li su vam ti ciljevi stvarno važni i bitni
- da naučite kako da date feedback i kako da primite feedback.
- da spoznate različite perspektive pregovora
- da pogledate situacije iz drugog ugla
- da spoznate šta pokreće vas i da spoznate šta pokreće druge u komunikaciji
Šta ovaj trening NIJE?
Nije zamena za IT metodologije i frameworke koji se koriste. Nije zamena za Agilno, Less, Watefall ili bilo koji drugi framework ili metodologiju.
Šta ovaj trening JESTE?
- Skup veština u vidu alata i tehnika koji će vam pomoći u vašim daily sastancima, planovima ličnog razvoja, postavljanju poslovnih ciljeva, poslovnim razgovorima i pregovorima.
- 16h predavanja, vežbi i zadataka, uključujući i simulacije poslovnih situacija koje se mogu desiti na vašim dnevnim sastancima, razgovorima sa
stakeholderima, pregovorima o novoj poziciji.
NLP Trener Mladen Švabić
O Mladenu
Diplomirani ekonomista sa preko 14 godina iskustva na ERP i Billing projektima. Višegodišnje iskustvo u vođenju timova kao i rada na poziciji Key Account Manager. Sertifikovani NLP trener sertifikvan od strane međunarodne IN asocijacije, CSPO, CSM i PCM Praktičar.
Ideja kreiranja ovog treninga nastala je na osnovu njegovih iskustava, iskustava drugih i spoznaje da kvalitet poslovnih odnosa umnogome zavisi od kvaliteta komunikacije.
Detalji o edukaciji
2 DANA
16h Predavanja i praktičnih vežbi
Sertifikat
Obiman pisani materijal