Najčešća
pitanja

Kome je NLP potreban?

Potreban je preduzetnicima, prodavcima, roditeljima, tinejdžerima, liderima, političarima,
prosvetnim radnicima, sportistima, menadžerima, direktorima, kreatorima kampanja, coachevima, terapeutima, novinarima, itd.
Svakom ko ikad dođe u situaciju da sa nekim razgovara. I svakom ko želi da postigne više u bilo kojoj životnoj oblasti, a ne zna kako.

Koliko vremena mi je potrebno da nakon primene naučenog da primetim razliku?

Razliku u kvalitetu komunikacije i rezultatu komunikacijskih procesa ćete primetiti još u toku trajanja treninga. Po završetku svakog modula, primenom naučenog primetićete razliku već do sledećeg modula. Suština je u tome da dobijeno znanje primenite, jer primenom znanja ne postoji mogućnost da se ne primeti razlika u ishodu koji postižemo. Znanje samo po sebi nije moć. Primena znanja jeste.

Da li su NLP treninzi namenjeni poslovnim ljudima ili poboljšanju privatnog života?

Ovo je jedno od najčešćih pitanja i odgovor kod svih polaznika je uvek isti. Bez obzira na to da li su polaznici došli sa ciljem da unaprede poslovni deo života, napreduju u karijeri ili sa ciljem da ostvare željene promene u privatnom delu života, proces sticanja uvida u toku
same edukacije paralelno obuhvata sve životne segmente.

Polaznici na jednostavan način sami sagledaju gde i u kom segmentu života mogu da upotrebe stečena znanja. Jedan visoko pozicionirani menadžer poznate kompanije je posle završene NLP edukacije, na koju je došao sa željom da još više pojača svoje potencijale i napreduje, poslao sledeću poruku:“ Možda će vam zvučati čudno, ali sam uveren da mi je znanje koje sam dobio na treningu spasilo brak“

Da li će mi NLP edukacije omogućiti da promenim ponašanje
pretpostavljenog prema meni ili ponašanje člana porodice?

Ne. Najveći deo ljudi provede život u uzaludnim pokušajima da promene nekog drugog. Što pre odustanemo od toga imamo veću mogućnost da promenimo ono što nam smeta ili nas koči da dobijemo ono što nam nedostaje. Ono što NLP edukacija omogućava
je da sagledamo i promenimo svoja ograničenja u komunikacijskim procesima. Kada to promenimo kod sebe, menjaju se i rezultati
koje postižemo. Naši sagovornici se ponašaju isto, ali rezultat naših odnosa i komunikacija nije isti.